یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ |۲ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 6, 2024
رئیس جامعه المصطفی العالمیه

حوزه/ رئیس جامعه المصطفی العالمیه گفت: رژیم صهیونیستی به‌عنوان خاک‌ریز اول این نظام سلطه است و بنابراین ما فقط با نظام صهیونیستی مواجه نیستم؛ بلکه با کل نظام سلطه مواجه هستیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌عباسی امروز در مراسم هفتمین روز شهادت سید حسن نصرالله و همراهانش و آغاز سال تحصیلی مؤسسه آموزش عالی علوم و معارف ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار داشت: شهادت سید حسن نصرالله تلخ و سنگینی است، ازدست‌دادن شخصیت تاریخ‌سازی که ده‌ها سال پرچم مقاومت را بر دوش داشت خلأ بزرگی است.

وی ادامه داد: در این میان خود را با بشارت‌های الهی تسکین می‌دهیم که خدای متعال نوید داده که این شهیدان زنده هستند و آثار و برکات آن‌ها امتداد دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسی ابراز داشت: آن‌ها امروز در افقی از عالم قرار گرفته‌اند و از فضل و عنایت خداوند شادمان هستند و درعین‌حال به ما و شما که جاماندگان این مسیر هستیم، بشارت می‌دهند جای خوف و نگرانی نیست.

وی با بیان این که همه این حوادث و پیامدهای نشان‌دهنده گذار تاریخی برای بشریت است، بیان داشت: پس از حوادث تلخ اخیر شاهد ضرباتی از سمت جبهه مقاومت علی‌الخصوص عملیات چند شب قبل علیه رژیم اسرائیل بودیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسی افزود: ما در یک نقطه مهم و حساس و تعیین‌کننده هستیم، نظامی بر عالم حاکم شده که این نظام استکباری و استعماری است که چند صدسال است بنا ندارد هیچ صدایی را بشنود.

وی ادامه داد: این نظام استکبار چند صدسال است خود را به جهان تحمیل کرده است که ۱۳۰ کشور از سابقه استعمارشدن توسط آن را دارند.

رئیس جامعه المصطفی العالمیه تصریح کرد: این نظامی که خود را به دنیا تحمیل کرده از نوع استعمار قدیم در قالب جدید ظهور پیدا کرده و به‌جای استعمار مستقیم در قالب‌های دیگر ورود کرده است.

وی ادامه داد: در مقابل شجره طیبه انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت که در ایران و در منطقه شکل‌گرفته در مقابل نظام استعمار قرار گرفته و تاکنون ایستادگی کرده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسی افزود: رژیم صهیونیستی به‌عنوان خاک‌ریز اول نظام سلطه است و بنابراین ما فقط با نظام صهیونیستی مواجه نیستم، بلکه با کل نظام سلطه مواجه هستیم و لذا شهید مجاهد سید حسن نصرالله در مقابل کل این نظام ایستاده بود.

وی ابراز داشت: از آن طرف هم هر روز هواپیمای نظام صهیونیستی با پشتیبانی نظام سلطه در حال بمباران است و نظام سلطه همه قدرت رسانه‌ای خود را در مسیر همراهی با نظام صهیونیستی قرار داده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسی تصریح کرد: ما در این مقطع از زمان با یک جنگ تمدنی درگیر هستیم و ابن جنگ جبهه حق و جبهه مقاومت از یک سو و از سوی دیگر نظام ظلم و شیطان است که قطعاً با پیروزی نظام حق پایان خواهد یافت.

وی با بیان این که ما به نصرت خدا ایمان داریم، گفت: لازم است مراکز تحقیقاتی این گفتمان توحیدی و تمدنی را تبیین کنند و در این رویارویی تمدنی باید به وظیفه خود عمل کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha